Kartonček
Beleženje prihoda in odhoda vaših zaposlenih še nikoli ni bilo tako preprosto.
Z spletno rešitvijo beleženja delovnih ur zaposlenih lahko v vsakem trenutku preverite, kdaj in zakaj je zaposleni zapustil delovno mesto.
Registracija in evidenca delovnega časa
Vas zanima koliko ur dnevno ste na delu, kdaj ste odšli na zasluženi odmor, službeno pot oziroma kdaj ste dežurni?
Kartonček je spletna aplikacija, ki omogoča beleženje prihoda in odhoda vas in vaših zaposlenih.
Vsak odhod je možno kategorizirati na tipe odhoda po vaših željah. Kartonček vsebuje zmogljivo statistiko na nivoju uporabnika, tako da lahko v vsakem trenutku preverite, kdaj in zakaj je zaposleni zapustil delovno mesto. Kartonček skrbi tudi za obračunavanje ur na koncu meseca za vsakega uporabnika. Vsak obračun vam temeljito prikaže dnevne uporabnikove dejavnosti.
Naj bo vaš projekt naša naslednja obsedenost.
Pogovorimo se
Komaj čakamo, da se pogovorimo o vaših idejah, ciljih, potrebah in sanjah. Se že veselimo pogovora!
Kontaktirajte nas