Spletna trgovina Bambini
Naročnik nas je kontaktiral z željo po izdelavi spletne trgovine, pri kateri je bil poleg kvalitete ključnega pomena čas izvedbe, saj so s prejšnjim izvajalcem izgubili kar nekaj dragocenega časa, ki kljub jasnim izhodiščem, ni uspel realizirati njihovih želja.
Z naročnikom smo se sestali tik pred božičnimi prazniki, njihova želja pa je bila, da spletno trgovino zaženemo do valentinovega. Precej na tesno, kajne?
Grafična podoba
Naročnik je imel podrobno definirane smernice, saj je želel spletno trgovino tako grafično kot funkcionalno čimbolj približati spletni trgovini njihovega dobavitelja.
Izbirnik barv smo opremili s sličicami dejanskega vzorca artikla, ki jih spletna trgovina zgenerira iz vnaprej dogovorjenih koordinat primarne slike izdelka,
prav tako smo prilagodili prikaz seznama izdelkov, tako da so izdelki prikazani v naboru vseh razpoložljivih barv.
Integracija novega plačilnega sistema
Za procesiranje plačilnih kartic imamo v naši rešitvi implementiran Bankart (3D Secure) in NestPay (Activa), ki sta plačilna sistema slovenskih bank.
Za naročnika pa smo dodatno integrirali še plačilni sistem PayUnity ponudnika Paylife, ki ga je kasneje prevzel SIX Payment Services.
V maloprodajni trgovinici so namreč že uporabljali njihov POS terminal za sprejemanje plačilnih kartic, z implementacijo istega sistema v spletni trgovini,
pa so tako vse transakcije svojih kupcev združili v enoten sistem.
PayUnity je kasneje nadomestil Saferpay, ki je bil izbran kot najboljši produkt iz vseh združenih prevzetih ponudnikov (Worldline je prevzel več evropskih
ponudikov, med drugim tudi SIX) in tako postal največji ponudnik na kartičnem področju v Evropi in 4. največji na svetu).
Prikaz realnega stanja zaloge v trgovinicah
Za naročnika smo implementirali realni prikaz stanja zaloge artiklov v vsaki posamezni trgovinici. Nekateri kupci želijo oblačila pred nakupom pomeriti in tako lahko še ppreden obiščejo trgovinico, na spletu preverijo v kateri trgovinici je želena velikost in barva na zalogi.
Povezava s Klaviyo
Za naročnika smo uredili povezavo s Klaviyo API - orodjem za avtomatizacijo e-poštnega trženja. Spletna trgovina preko API-ja poroča o ključnih dogodkih (eventih) obiskovalca (ogled izdelka, dodajanje v košarico, ...), Klaviyo pa ga nato s pomočjo vnaprej izdelanih predlog obvešča (npr. e-mail obvestilo o zapuščeni košarici, v kolikor ni zaključil naročila).
Prenosi zalog med trgovinicami
V primeru, da kupec naroči artikel, ki nima zadostne zaloge v primarnem skladišču, spletna trgovina počrpa zalogo iz ostalih trgovinic (najprej tistih z največjo zalogo tega artikla), poleg tega pa trgovinica prejme e-mail opomnik, da naročeni artikel rezervira in naredi prenos v primarno skladišče.
V primeru, da kupec izbere osebni prevzem v eni izmed trgovinic, spletna trgovina za primarno skladišče določi trgovinico osebnega prevzema, da so ostale trgovinice avtomatično seznanjene, da izvedejo prenos v ustrezno skladišče/trgovinico. Vsaka trgovinica je tako seznanjena, katere artikle mora pripraviti in v katero skladišče jih mora prenesti.
Povezava z Vasco
Naročnik za svoje poslovanje uporablja Vasco program Fakturiranje (FAW). Naša rešitev spletne trgovine je bila razvita specifično za Vasco stranke in se temeljito integrira z Vasco bazo (šifrant artiklov, zaloga, cene, kupci, naročila, predračuni, ...). S takšno povezavo ima spletna trgovina vedno ažurne podatke, kar bistveno olajša delo, saj le-teh ni potrebno usklajevati s poslovnim programom, prav tako se lahko prodajni del spletne trgovine upravlja kar neposredno iz Vasco programa.
Če vam je bil ta projekt zanimiv, preverite s kakšnimi izzivi smo se srečali pri izdelavi spletnih trgovin, ki smo jih postavili za ostale stranke.
Odpri seznam študij primerov
Naj bo vaš projekt naša naslednja obsedenost.
Pogovorimo se
Komaj čakamo, da se pogovorimo o vaših idejah, ciljih, potrebah in sanjah. Se že veselimo pogovora!
Kontaktirajte nas