Spletna trgovina Euronova
Euronova je eno izmed tistih podjetij, v katerem še kako zavedajo vrednosti zaposlenega in težijo k čimvečji avtomatizaciji procesov. Kontaktirali so nas z željo po izdelavi spletne trgovine, ki bi se čim bolje integrirala z njihovo Vasco bazo. Za začetek smo postavili osnovo, v nadaljevanju pa smo realizirali še številne ideje, ki so precej poenostavili delo in zmanjšali možnost človeških napak.
Generiranje PDF kataloga in letakov
Naročnik je za potrebe spletne trgovine porabil kar nekaj časa, da je vse artikle opremil s kvalitetnimi slikami, opisi in jih razvrstil v ustrezne skupine drevesne strukture. Še vedno pa so se vsako leto znova mučili z izdelavo svežega PDF kataloga njihove celotne ponudbe drobnega gostinskega inventarja. Na nas so se obrnili z vprašanjem ali bi lahko našo rešitev uporabili kot orodje, ki bi iz podatkov, s katerimi razpolaga, sama ustvarila takšen katalog. Ideja nam je bila nadvse zanimiva in obenem predstavljala kar velik izziv, saj sta oblikovanje spletnih strani in PDF dokumentov dva povsem različna področja.
Glavnino vsebine PDF kataloga predstavljajo artikli, ki so razvrščeni v mrežo 4x3, katalog pa prikazuje osnovne podatke artikla kot so slika, naziv, črtna koda in podatek o pakiranju.
Artikli so grupirani po skupinah, generator kataloga pa iz drevesne strukture ustvari tudi kazalo. Prva in zadnja stran zajemata naslovnico z logotipom in splošnimi kontaktnimi podatki,
na drugi strani kataloga smo poleg opisa podjetja, ki se dinamično prebere iz vsebine netitCMS-ja, na levi rob pozicionirali in umerili ravnilo, na zadnjem delu katalogu pa je indeks
vseh šifer artiklov z navedeno informacijo na kateri strani kataloga se posamezni artikel nahaja.
Pri generiranju kataloga ima naročnik tudi nekaj dodatnih možnosti, kot je prikaz cen artiklov in filter na posamezno skupino, kar pride v poštev, ko želijo B2B partnerju,
ki se zanima npr. za celovito ponudbo kozarcev, na e-mail poslati PDF katalog, ki zajema zgolj to skupino izdelkov.
Precej dovršeno kajne? Če vas zanima kako je na koncu izpadel računalniško zgeneriran PDF katalog, ga lahko najdete na dnu spletne trgovine www.euronova.si. Pa ne ustrašite se velikosti, katalog obsega skoraj 500 strani!
Naročnik je tako dobil dobil orodje, s katerim lahko s pritiskom na gumb v nekaj minutah zgenerira popolnoma svež PDF katalog. Na podoben način kot smo implementirali generiranje glavnega kataloga, smo naknadno implementirali tudi možnost generiranja PDF mesečnih letakov z aktualno ponudbo artiklov.
Računalniško zgeneriran PDF katalogIzbira skladišča glede na lokacijo kupca
Naročnik ima svoje poslovalnice v vseh večjih slovenskih mestih in spletna trgovina zalogo artiklov prebira iz vseh teh trgovin. Da bi bila dobava spletnega naročila optimalna tako iz vidika hitrosti kot same dostave, spletna trgovina glede na poštno številko kupca in delež artiklov, ki jih ima posamezna trgovina na zalogi, izračuna kateri poslovalnici dodeli dobavo naročila.
Prikaz realnega stanja zaloge v poslovalnicah
Za naročnika smo implementirali realni prikaz stanja zaloge artiklov v vsaki posamezni poslovalnici. Nekateri kupci si želijo artikle pred nakupom ogledati v živo in tako lahko še preden obiščejo poslovalnico, na spletu preverijo ali ima določena poslovalnica artikel na zalogi.
Tuje davčne stopnje
Ko seštevek spletnih naročil končnih potrošnikov z dostavo v druge države članice EU v tekočem koledarskem letu preseže prag 10.000€ neto,
mora podjetje uporabiti posebno ureditev tujih davčnih stopenj, saj je dolžno tujim fizičnim osebam iz EU obračunavati davek, ki velja v njihovi državi.
Torej, ko spletna trgovina prejme naročilo od fizične osebe iz Hrvaške, mu mora namesto domačega 22% DDV zaračunati 25% PDV oz. fizični osebi iz Nemčije 19% MwSt.
Vasco ima za ta namen pripravljen modul, enako funkcionalnost pa smo implementirali tudi v naši rešitvi spletne trgovine, saj mora spletna trgovina ustrezno davčno stopnjo
nastaviti že pri zaključevanju spletnega naročila.
Naročnik je z lansiranjem spletne trgovine na tuje trge hitro presegel mejno vrednost in s podporo tujim davčnim stopnjam ustreza zakonodaji.
Visoke pozicije na Googlu
Domena podjetja Euronova ima na spletu že kar nekaj zgodovine, saj je bila registrirana daljnega leta 2000. Posledično je v tem času na Googlu pridobila nekaj zelo visokih pozicij, tako da smo morali biti pri nadgradnji prejšnje spletne strani v spletno trgovino maksimalno previdni in poskrbeti za preusmeritve vseh pomembnih url naslovov, ki so na Googlu visoko uvrščeni.
Projekcija podatkov na TV ekranih v skladiščih
Verjetno ste v kateri izmed trgovin ali restavracij s hitro hrano zasledili zaslon na katerem so prikazana naročila s svojimi statusi (sprejeto, v pripravi, pripravljeno).
Da bi optimizirali delo, je naročnik prišel do ideje, da skladišča opremijo z velikimi TV zasloni, na katerem se projecirajo podatki o naročilih v prihodu, naročilih za pripravo in dobavnice za dostavo.
Tako se skladiščniku ni več potrebno sprehajati do računalnika in je pri svojem delu bolj efektiven. Našo rešitev smo dopolnili s posebnim vtičnikom, ki je dostopen le znotraj mreže podjetja. Podatki se osvežujejo v živo.
Povezava z Vasco
Naročnik za svoje poslovanje uporablja Vasco program Fakturiranje (FAW). Naša rešitev spletne trgovine je bila razvita specifično za Vasco stranke in se temeljito integrira z Vasco bazo (šifrant artiklov, zaloga, cene, kupci, naročila, predračuni, ...). S takšno povezavo ima spletna trgovina vedno ažurne podatke, kar bistveno olajša delo, saj le-teh ni potrebno usklajevati s poslovnim programom, prav tako se lahko prodajni del spletne trgovine upravlja kar neposredno iz Vasco programa.
Če vam je bil ta projekt zanimiv, preverite s kakšnimi izzivi smo se srečali pri izdelavi spletnih trgovin, ki smo jih postavili za ostale stranke.
Odpri seznam študij primerov
Naj bo vaš projekt naša naslednja obsedenost.
Pogovorimo se
Komaj čakamo, da se pogovorimo o vaših idejah, ciljih, potrebah in sanjah. Se že veselimo pogovora!
Kontaktirajte nas