Spletna trgovina Fammco B2B
Naročnik nas je kontaktiral z željo po temeljiti prenovi obstoječe B2B spletne trgovine s poudarkom na avtomatizaciji procesov. Iskali so zanesljivega izvajalca, ki bi znal uresničiti njihove želje in ideje in spletno trgovino povezati z Vasco bazo, obenem pa bi izpolnjeval pogoje za uspešno pridobitev nepovratnih sredstev iz javnega razpisa SPIRIT Slovenija.
Nepovratna sredstva
Naše podjetje je že od samega začetka vpisano v katalog strokovnjakov DIH (digitalnega inovacijskega stičišča) Slovenije in smo s svojimi številnimi referencami ustrezen izvajalec za izvedbo spletnih projektov, ki so lahko sofinancirani iz nepovratnih sredstev. Izdelava spletne trgovine za podjetje Famm Commerce je bil eden izmed projektov, ki smo jih realizirali, za katerega so bila uspešno pridobljena nepovratna sredstva.
Grafična podoba
Pri grafični podobi je imel naročnik željo, da se le-ta približa nedavno prenovljeni predstavitveni spletni strani podjetja. Želja je bila, da ima uporabnik možnost ponudbo pregledovati v ikoničnem in tabelaričnem načinu. Pri ikoničnem pridejo bolj do izraza same slike izdelkov, tabelarični pogled pa izpostavlja tehnične atribute izdelkov.
Prikaz zapadlih računov kupcev
Plačilna nedisciplina kupcev je lahko pri marsikaterem podjetju velika težava. Naročnik je imel željo, da kupcem jasno izpostavimo račune, ko le-te zapadejo čez rok plačila. Glede na to, da je naša rešitev neposredna povezana z Vasco bazo, vpogled v kartico kupca ni predstavljal nobenih težav.
Napredni iskalnik
Naročnik je želel, da implementiramo pametni iskalnik, ki bi nadomestil klasične izbirnike širine, višine in premera pnevmatik. Iskalnik vrne zadetke
neodvisno na vhodne podatke kot so presledek, uporaba decimalne pike, vejice oz. drugih ločil.
Primer: Ključna beseda 38565225 in ključna beseda 385/65 22,5 prikažeta enak nabor rezultatov pnevmatik v dimenziji 385/65 R22,5.
Prikaz datumov prihoda blaga
V spletno trgovino smo vgradili prikaz, ki iz naročil dobaviteljem oz. prevzemnic v prihodu preberejo in prikažejo datum prihoda nove zaloge, s čimer so se pri naročniku izognili marsikateremu klicu B2B partnerja, ki je želel za svojega kupca poizvedeti kdaj lahko planira prihod zaloge pnevmatik.
Avtomatizirano obveščanje o odpremljenih pošiljkah
Za naročnika smo razvili časovno proženo funkcijo, ki vsak dan ob dogovorjeni uri na podlagi kreiranih dobavnic in pripravljenih tovorkov kupcem pošlje e-mail obvestilo o prihajajoči pošiljki, vključno z navedenimi postavkami katere pnevmatike so v paketu v kakšni količini ter povezavo sledenja pošiljki.
Prikaz podatkov komercialista
Naročnik ima v šifrantu B2B partnerjev za vsakega uporabnika dodeljenega skrbnika/komercialista. Ko se kupec prijavi s svojim uporabniškim imenom v B2B spletno trgovino, ima kontaktne podatke komercialista vedno na dosegu.
Uvoz zaloge iz zunanjih virov
Za naročnika smo implementirali uvoz zaloge iz zunanjih skladišč različnih dobaviteljev. Tako imajo B2B partnerji v spletni trgovini celosten vpogled v trenutno stanje zaloge tako v lokalnem skladišču naročnika, kot tudi stanje zaloge po zunanjih skladiščih EU, vključno z informacijo o predvidenem rokom dobave.
Pogled za stranko
Predstavljajte si situacijo - vulkanizerja obišče kupec, ki išče nove pnevmatike. V spletni trgovini dobavitelja skupaj pregledata aktualno ponudbo, pri tem pa kupec vidi vulkanizerjeve nabavne pogoje. Nelagodno kajne?
Naročnik je izrazil željo, da B2B partnerjem omogoči prikaz za končnega kupca, s katerim bi imeli vulkanizerji skrito možnost vnosa poljubnega rabata za takojšnji preračun prikazanih cen. Vulkanizer nastavi poljuben popust na redne cene in brez zadrege kupca povabi, da skupaj pregledata dobavljivo ponudbo pnevmatik, brez bojazni, da bi kupec videl kakšno informacijo preveč.
Izračun cen pnevmatik po FIFO metodi
Covid-19 in vojna v Ukrajini sta v zadnjih letih precej zanihala cene nekaterih surovin. Med drugim so nihanje občutili tudi v vulkanizerski panogi, saj so cene pnevmatik iz tedna v teden nihale v obe smeri. Za naročnika smo implementirali FIFO metodo izračuna cen pnevmatik glede na stanje trenutne zaloge. Spletna trgovina za vsak kos pnevmatike iz lokalne zaloge izračuna pravilno ceno glede na nabavno ceno.
Povezava z Vasco
Naročnik za svoje poslovanje uporablja Vasco program Fakturiranje (FAW). Naša rešitev spletne trgovine je bila razvita specifično za Vasco stranke in se temeljito integrira z Vasco bazo (šifrant artiklov, zaloga, cene, kupci, naročila, predračuni, ...). S takšno povezavo ima spletna trgovina vedno ažurne podatke, kar bistveno olajša delo, saj le-teh ni potrebno usklajevati s poslovnim programom, prav tako se lahko prodajni del spletne trgovine upravlja kar neposredno iz Vasco programa.
Če vam je bil ta projekt zanimiv, preverite s kakšnimi izzivi smo se srečali pri izdelavi spletnih trgovin, ki smo jih postavili za ostale stranke.
Odpri seznam študij primerov
Naj bo vaš projekt naša naslednja obsedenost.
Pogovorimo se
Komaj čakamo, da se pogovorimo o vaših idejah, ciljih, potrebah in sanjah. Se že veselimo pogovora!
Kontaktirajte nas