Spletna trgovina Kamm
Z naročnikom smo se našli povsem naključno, mesec dni po tem, ko so v Sloveniji razglasili epidemijo covida-19. Naš direktor Uroš je namreč iskal vijake, s katerimi bi doma sestavil gredo za zelenjavni vrt, kar je bilo v tistem času, zaradi zaprtja tehničnih trgovin, precej oteženo. Ko je po e-mailu prejel predračun, brez slik in tehničnih podatkov žal ni mogel razbrati ali so na ponudbi pravi vijaki, po obliki predračuna pa je prepoznal, da trgovina za poslovanje uporablja Vasco program (poklicna deformacija po toliko letih dela z njihovimi programi). Sledil je sestanek in ni minilo teden dni, ko se je pričel razvoj največje spletne trgovine z vijaki na našem trgu.
Izdelava »na ključ«
Največji izziv pri tem projektu je bila priprava asortimana artiklov za objavo na spletu. Naročnik namreč ni razpolagal ne s slikami, ne s strukturiranimi podatki vijakov, kolektiv naročnika pa je bil zaradi okoliščin, v katerih so se znašli zaradi odredbe zaprtja trgovin, preobremenjen in posledično ni bilo razpoložljivega kadra, ki bi artikle ustrezno opremil s slikami in tehničnimi podatki. Ker je bil čas izvedbe ključnega pomena, smo se z naročnikom dogovorili, da jim spletno trgovino postavimo »na ključ«, torej prevzamemo tudi delo, ki ga običajno opravijo naročniki sami - celostno uredimo tudi asortiman.
Ker je bila celotna EU takrat v podobni situaciji, si tudi z viri dobaviteljev kaj dosti nismo mogli pomagati, zato smo razvili orodja, s katerimi smo iz nazivov artiklov razbrali dolžino, premer, material in klasifikacijo vijakov. 15% asortimana pa je bilo potrebno urediti ročno.
Naročnik nam je po pošti tedensko pošiljal pakete vijakov, zapakirane v posamezne vrečke z oznakami, ki jih je naš sodelavec Matej v improviziranem domačem foto studiju poslikal in nato slike obdelal na belo ozadje.
Po treh mesecih trdega dela je bilo za objavo v spletni trgovini pripravljenih 16.000 vijakov in veznih elementov (prvotno predviden obseg je bil sicer 10.000),
ki so bili skupno razvejani v preko 1.000 skupin drevesne strukture.
Spletna trgovina je bila za objavo pripravljena sredi septembra 2020, ravno pravi trenutek - tik pred ponovnim zaprtjem tehničnih trgovin.
Posledično je že v štartu doživela velik uspeh.
Visoke pozicije na Googlu
Domena podjetja Kamm ima na spletu že kar nekaj zgodovine, saj je bila registrirana daljnega leta 1998. Posledično je v tem času na Googlu pridobila nekaj zelo visokih pozicij, tako da smo morali biti pri nadgradnji prejšnje spletne strani v spletno trgovino maksimalno previdni in poskrbeti za preusmeritve vseh pomembnih url naslovov, ki so na Googlu visoko uvrščeni.
Povečan doseg kupcev
Naročnik s spletno trgovino ni zgolj rešil poslovanja v času, ko so bile zaradi razglašene covid-19 epidemije tehnične trgovine zaprte, temveč je svoj asortiman na enostaven način ponudil širšemu trgu. Kamm je namreč s svojo veliko izbiro vijakov dobro poznan v gorenjski regiji in osrednji Sloveniji, kjer ima dve fizični trgovini, s spletno trgovino pa so doseg kupcev razširili na celotno Slovenijo.
Povezava z Vasco
Naročnik za svoje poslovanje uporablja Vasco program Fakturiranje (FAW). Naša rešitev spletne trgovine je bila razvita specifično za Vasco stranke in se temeljito integrira z Vasco bazo (šifrant artiklov, zaloga, cene, kupci, naročila, predračuni, ...). S takšno povezavo ima spletna trgovina vedno ažurne podatke, kar bistveno olajša delo, saj le-teh ni potrebno usklajevati s poslovnim programom, prav tako se lahko prodajni del spletne trgovine upravlja kar neposredno iz Vasco programa.
Če vam je bil ta projekt zanimiv, preverite s kakšnimi izzivi smo se srečali pri izdelavi spletnih trgovin, ki smo jih postavili za ostale stranke.
Odpri seznam študij primerov
Naj bo vaš projekt naša naslednja obsedenost.
Pogovorimo se
Komaj čakamo, da se pogovorimo o vaših idejah, ciljih, potrebah in sanjah. Se že veselimo pogovora!
Kontaktirajte nas