Spletna trgovina Sport Spirit

Ko podjetje postavi 140+ spletnih trgovin, se bolj poredko zgodi, da te novi naročniki presenetijo z željami, ki jih vsaj v podobnem kontekstu ne bi že implementirali pri katerem izmed obstoječih projektov. V tej študiji lahko preberete s kakšnimi izzivi smo se srečali pri projektu nove spletne trgovine za uvoznika Helly Hansen.

Naročnik nas je kontaktiral z željo po temeljiti prenovi obstoječe spletne trgovine s poudarkom na atraktivnem in preglednem dizajnu, prilagojenim tudi za mobilne naprave. Iskali so zanesljivega izvajalca, ki bi znal uresničiti njihove želje in ideje in spletno trgovino povezati z Vasco bazo.

Grafična podoba

Naročnik nam je podrobno opisal želje in posredoval nekaj povezav do tujih spletnih trgovin, ki so se jim zdele primer dobre prakse s podobnim asortimanom. Izluščili smo najboljše elemente, jih nadgradili z naročnikovimi idejami in vse skupaj združili v celoto.

Prejšnja grafična podoba spletne trgovine Sport Spirit Nova grafična podoba spletne trgovine Sport Spirit
Levo prejšnja spletna trgovina / Desno nova spletna trgovina

Načini plačila

Kupec ima v novi spletni trgovini možnost plačila s plačilno kartico, Diners obročnim plačilom, PayPal, z gotovino po povzetju ali po predračunu. Pri slednjem se v Vasco bazi samodejno zgenerira predračun, kupec pa na svoj e-mail poleg povzetka naročila prejme predračun v obliki predizpolnjenega UPN obrazca in QR kodo.

UPN QR nalog v spletni trgovini Sport Spirit

Enostaven nakup

Postopek nakupa je za kupca prijazen in enostaven, vključuje pa tudi nekatere dodatne spodbude k nakupu. Košarica uporabnika opominja kolikšen znesek mu še manjka do brezplačne poštnine. Ob vnosu e-mail naslova spletna trgovina zazna morebitne tipkarske napake uporabnika (npr. @gmai.com -> @gmail.com). V kolikor kupec želi račun na podjetje, se po vnosu davčne številke iz registra samodejno preberejo podatki podjetja.

Tipkarska napaka pri vnosu e-maila v spletni trgovini Sport Spirit

Ažurno stanje zaloge

Zaradi neposredne povezljivosti z Vasco bazo je podatek o zalogi ažuren v vsakem trenutku. Zaloga je razvidna za vsako variacijo artikla posebej - v katerih velikostih in barvah je artikel na voljo. Naročnikova želja pa je bila tudi ta, da oddano naročilo rezervira zalogo.

Predstavljajte si situacijo - kupec v petek zvečer odda spletno naročilo za atraktivni model Helly Hansen jakne, ki je znižana z večjim popustom (npr. čas razprodaj) in zadnji kos na zalogi. Zaloga te jakne bo v Vasco bazi razknjižena predvidoma šele v ponedeljek, ko bo zaposleni obdelal naročilo in kreiral dobavnico. Obstaja torej velika verjetnost, da bo spletna trgovina tekom vikenda zabeležila več naročil za isto jakno in glede na to, da je na zalogi le 1 kos, bodo jakno lahko dobavili le prvemu kupcu, ostale pa bo potrebno seznaniti z realnim stanjem in jim nenazadnje vrniti kupnino, v kolikor so naročilo plačali vnaprej (npr. s plačilno kartico). Z rezervacijo zaloge, ki smo jo implementirali za naročnika, so se tovrstnim situacijam elegantno izognili. Spletna trgovina po oddanem naročilu samodejno rezervira zalogo artikla in v primeru, da je bil naročen zadnji kos iz zaloge, izdelka ni več mogoče dodati v košarico, temveč je možno zanj oddati le še povpraševanje.

Rezervacija zaloge deluje tudi v obratni smeri. V kolikor trgovka v maloprodajni Sport Spirit trgovini na željo stranke rezervira artikel (ga fizično umakne iz polic pod pult), rezervacijo zabeleži v Vasco FAW programu, naša rešitev pa ustrezno zmanjša razpoložljivo zalogo tudi v spletni trgovini.

Izdelek brez zaloge v spletni trgovini Sport Spirit

Prikaz realnega stanja zaloge v trgovinah

Za naročnika smo implementirali realni prikaz stanja zaloge artiklov v vsaki posamezni trgovini. Nekateri kupci želijo oblačila pred nakupom pomeriti in tako lahko še preden obiščejo trgovino, na spletu preverijo v kateri trgovini je želena velikost in barva na zalogi.

Stanje zaloge artikla v trgovinah Sport Spirit

Prenos uporabnikov

Tik pred javno objavo nove spletne trgovine nas je naročnik povprašal o možnosti prenosa šifranta uporabnikov obstoječe spletne trgovine. S skupnimi močmi nam je uspelo prenesti celoten šifrant obstoječih kupcev in ker so bila gesla uporabnikov v obstoječi spletni trgovini kriptirana z enakim algoritmom, kot ga uporablja naša rešitev, smo zagotovili odlično uporabniško izkušnjo, saj so lahko kupci z uporabo obstoječega e-maila in gesla nemoteno nadaljevali nakupe v novi spletni trgovini.

Posebnosti

Po 140+ izdelanih spletnih trgovinah, povezanih z Vasco bazami, nas še redko katera nova stranka preseneti s specifikami integracije z bazo. Pri tem projektu sta bila prisotna kar dva izziva, ki smo se ju kot temeljiti poznavalci Vasco baze z navdušenjem lotili.

Posebnost številka #1:

Naročnik za poslovanje uporablja dve povsem ločeni Vasco bazi, kar ni običajna praksa. S prvo bazo operira veleprodajno skladišče, z drugo bazo pa maloprodajne trgovine. Naročnikova želja je bila, da se za primarno bazo, iz katere bi se prebirali podatki o artiklih in zapisovala naročila, uporabi veleprodajno bazo, iz maloprodajne baze pa se prebira le informacija o zalogi.

Posebnost številka #2:

V primeru, da kupec naroči artikel, ki nima zadostne zaloge v veleprodajnem skladišču, spletna trgovina počrpa zalogo iz maloprodajne trgovine z največjo zalogo tega artikla.

Povezava z Vasco

Naročnik za svoje poslovanje uporablja Vasco program Fakturiranje (FAW). Naša rešitev spletne trgovine je bila razvita specifično za Vasco stranke in se temeljito integrira z Vasco bazo (šifrant artiklov, zaloga, cene, kupci, naročila, predračuni, ...). S takšno povezavo ima spletna trgovina vedno ažurne podatke, kar bistveno olajša delo, saj le-teh ni potrebno usklajevati s poslovnim programom, prav tako se lahko prodajni del spletne trgovine upravlja kar neposredno iz Vasco programa.

Povezava spletne trgovine z Vasco programom Fakturiranje

Če vam je bil ta projekt zanimiv, preverite s kakšnimi izzivi smo se srečali pri izdelavi spletnih trgovin, ki smo jih postavili za ostale stranke.
Odpri seznam študij primerov

Naj bo vaš projekt naša naslednja obsedenost.

Pogovorimo se

Komaj čakamo, da se pogovorimo o vaših idejah, ciljih, potrebah in sanjah. Se že veselimo pogovora!

Kontaktirajte nas